Aínda que as clases acabaron o pasado venres, 20 de xuño, o noso blog non para e continúa a compartir con todos os nosos usuarios e usuarias diferentes recursos e actividades.
Hoxe, nos centramos no traballo coa recta numérica en educación infantil, un elemento moi importante a ter en conta e que presenta unha gran importancia dentro de traballo significativo cos números.
A recta numérica serve para case todo: para contar progresiva e regresivamente, para o cálculo mental, para contar de forma salteada, para iniciarse nas operacións básicas, na medida,...
A recta numérica serve para case todo: para contar progresiva e regresivamente, para o cálculo mental, para contar de forma salteada, para iniciarse nas operacións básicas, na medida,...
A recta numérica é o soporte
fundamental para que o alumno/a se afiance e progrese en cada un dos
niveis de dominio da secuencia numérica. Se a percorremos cos dedos,
aprendemos a separar adecuadamente cada un dos números, a comezar a
contar dende o número que se nos pida ou dende o número elixido, a contar
determinados números a partir dun concreto, a facelo en sentido
progresivo ou regresivo ou, finalmente, a facelo de forma salteada.
As mestras de educación infantil elaboramos estes números para formar a nosa propia recta numérica na aula. Colocarémola baixo o encerado formando unha liña continua do 0 ao 100; pegarémola con velcro para facilitar o seu manexo por parte do alumnado.
Doutra banda, navegando pola rede tamén atopamos estes outros números do 0 ao 100 que poderedes colorear como queirades, recortar e formar a recta nas casas ou nas vosas aulas.
Tamén vos deixamos con esta ligazón onde poderedes descargar os números: http://www.actiludis.com/wp-content/uploads/2012/11/RECTA-NUMERICA-azul-y-roja-_0-100_-pared.pdf
e con esta idea de traballar a recta numérica con pinzas e plastilina:
Grazas polos recursos. Unha aperta.
ResponderEliminarMoitas grazas por comentar, Ana!
ResponderEliminarA recta numércia é moi útil na educación infantil.
Bicos